propagace buzz

Pomůžeme Vám vytvořit novou strategii prezentace Vaší firmy.

Zviditelníme a odlišíme Vaši firmu či projekt pomocí originálního logotypu, smysluplných textů a funkční komunikace se zákazníky a partnery.

VOLEJTE +420 604 756 456
guerilla marketing

Veřejný prostor

Využitím veřejného prostoru můžete levně a efektivně oslovit širokou veřejnost.

Lidé se při chůzi po městě nudí, pobavte je, dejte jim důvod na chvilku zastavit.

Bezprostřední okolí firmy je obrovským reklamním prostorem.

Moderní metody propagace a komunikace

Buzz marketing

Buzz marketing je o vytváření rozruchu. Lidé se na ulicích nudí a jakýkoliv rozruch okamžitě upoutá jejich pozornost. Nejen že upoutáte pozornost kolemjdoucích na ulici a máte možnost jim předat své reklamní sdělení, můžete také počítat s tím, že účastníci takového happeningu se o tuto zkušenost podělí – a to nejen doma s rodinou při večeři, ale zejména na internetu – pokud jim dáte možnost udělat zajímavé fotografie nebo videa. Veřejný prostor je ideální pro veřejnou hudební produkci, grilování, soutěže, ideálně všechno dohromady. I leták vyvěšený na legálních výlepových plochách může být graficky a obsahově tak zajímavě zpracovaný, že přiláká pozornost kolemjdoucích.

Rozruch můžete kromě veřejného prostoru způsobit zejména na internetu. Navštivte sekci našich stránek, zaměřenou na komunikaci na internetu – ZDE.

Soutěže ve veřejném prostoru je ideální kombinovat s QR kódem, který poskytuje propojení telefonu kolemjdoucího s Vaší webovou stránkou, soutěžními informacemi, slevové kupóny, data pro přihlášení k wifi, atd. Navštivte sekce našich stránek, zaměřenou na QR kód – ZDE.

Okolí firmy

Využijte možnosti, jak propagovat svoji firmu, své produkty a služby v bezprostředním okolí své firmy. Reklamu můžete opět spojit se zábavou, kolemjdoucí zaujmout či dokonce šokovat. Můžete k tomu využít například fasádu nebo parkoviště. Ideální je, pokud se Vám podaří zaujmout širokou veřejnost či návštěvníky okolních firem. Reklama v okolí firmy je ideální pro následné PR aktivity. Můžete například v zanedbaném koutě vytvořit záhon, gravitační hřiště pro dospělé, koutek pro děti, atd. Fotky z takových akci jsou ideální pro použití ve firemních propagačních materiálech nebo v PR článcích v místním tisku. Pokud se vzdálíme od bezprostředního okolí firmy dále do Vašeho města, velmi efektivními marketingovými tahy jsou polepy firemních vozů, kvalitní oblečení s firemním popisem, nebo například výroba rozlišovacích dresů pro místní profesionální, juniorské i amatérské sportovní spolky.

Školení Qreklamka.cz