Analýza komunikace, reklamy, webu a sociálních sítí 
a jejich vlivu
na obchodní strategii

Základní prvky analýzy komunikace a reklamy


KOMUNIKACE

Máte logo-manuál a jednotný grafický manuál? Jak "oblékáte" Vaše workshopy? Jak vypadají a vystupují obchodníci a zaměstnanci se vztahem ke klientům? Máte jednotné tiskoviny? Komunikujete dostatečně novinky? 

E-KOMUNIKACE

Jak vypadají Vaše emaily a emaily ostatních zaměstnanců? Máte v CRM dostatečně detailní informace, abyste mohli komunikovat se zákazníky informovaně a efektivně? Používáte remarketing, ideálně zobrazovaný také dle segmentů? 

AKVIZICE

V jakém stavu je Vaše současná akviziční reklama? Jaké jsou Vaše možnosti? Prezentujete se efektivně na veletrzích a konferencích? A co online? A doporučování? A jak získává své nové zákazníky Vaše konkurence

WEB UX,CX / UI,CI 

Jak vidí Váš web Váš zákazník? A jaký z toho má zážitek? A jak ho vidí a jak si ho užívá nový návštěvník (potenciální zákazník)? Našel co hledal? Brouzdá? Čte? Přehrává? Stahuje? Reaguje? Kontaktuje? Měříte to? 

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Jsou Vaše sociální sítě silným generátorem nových leadů? Jsou provázány s webem, měřícími a analytickými nástroji? Znáte možnosti a ceny přesně cílené reklamy na sociálních sítích a ve vyhledávačích? Nahráváte videa? Používáte je jako video-reklamu? 

OBCHODNÍ STRATEGIE

Jaký je přesah současné marketingové a reklamní strategie do obchodní a firemní strategie? jak Vás marketing omezuje naplno realizovat obchodní strategii? Nechcete svou před-covidovou strategii upravit společně s e-stratégem?

Mám zájem o bezplatnou konzultaci